mijn ervaring tot nu toe


Tot nu toe vind ik mijn boek wel leuk. Het leest vlot en ik vind het niet saai. Rechercheur Van In zit nog niet ver in het onderzoek, maar ze hebben wel al veel nieuwe verdachten. Ze hebben ook gevierd dat Versavel iemand die ook in alle boeken meedoet al 40 jaar in dienst is. Het verhaal wordt in de alwetende verteller verteld. Ik heb dat eigenlijk wel liever bij detectiveverhalen, omdat je dan alles weet over hoe de personages denken en hoe de zaak loopt. Er lopen meerdere verhaallijnen door het verhaal en dat is eigenlijk wel makkelijk want zo weet ik ook wat de verdachten doen bv. wanneer Lex Luton een van de verdachten ontvoerd werd. Dat is gemakkelijk om te weten want als je alleen Van In volgt weet je niet als er iets anders gebeurd in het verhaal. Ik vind dat het wel redelijk waarheidsgetrouw is. Er zijn wel al een paar spannende dingen gebeurt en het is niet echt voorspelbaar. Er gebeuren dingen die je echt niet kan voorspellen bv. iemand die het huis van Lex Luton aan het doorzoeken is en plots vanachter word aangevallen. Daardoor wekt het wel wat emoties op.

"De kerel die zijn hand op zijn schouder gelegd had, haalde uit. Zijn vuist raakte hem midden in zijn gezicht, hij hoorde zijn neusbeen kraken. Een tweede dreun trof hem recht in zijn maag, hij rolde op zijn zij, beschermde zijn hoofd met zijn handen. Het bleef slagen en schoppen regenen tot hij zijn bewustzijn verloor." (pg 41.)

Reacties

Populaire posts van deze blog

de receptioniste

The last post

Recht van de sterkste