Wat vond ik van het boek?

Ik heb wel genoten van het boek. Het was een van de mooiste boeken dat ik gelezen heb. Het was een zeer mooi einde en heel spannend hoe dat hoort te zijn in een thriller. Het einde hielt me heel de tijd in spanning zoals in een echte thriller. Op het einde hield Bossier een leider van de BEWEGING een zeer extremistische christenvereniging een paar mensen waaronder Hannelore de vrouw van het hoofdpersonage Van In gegijzeld op een hoeve. Van In probeert zelf binnen te dringen zonder dat de andere dat weten maar eindigt bij zijn vrouw vastgebonden en met een bom die Bossier op elk moment kan laten ontploffen. Bax, de leider van de missie om de hoeve binnen te dringen, is eigenlijk ook een deel van de BEWEGING maar niemand wist dat. Uiteindelijk komt Versavel dat te weten maar hij kon hem niet doden. Wanneer ze dan binnenvallen geraken ze erdoor maar wanneer ze er bijna laat Bossier de bom ontploffen bij Van in en Hannelore maar de andere twee gijzelaars hebben zich opgeofferd en hun lichamen op de bom gesmeten waardoor Van In en Hannelore levend er terug uit kwamen. Dit boek laat me met een goed gevoel achter want het is een van de beste boeken dat ik gelezen heb. 


Reacties

  1. Goed dat je dit boek graag hebt gelezen, Bram. Je mocht je leeservaring in bericht 2 nog iets uitgebreider beschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

de receptioniste

The last post

Recht van de sterkste