bookstagram

Beste lezers van mijn blog,

 Hier is een bookstagram van mijn boek dat ik in ga beginnen lezen. Mijn nieuw boek is het kind van de rekening en ik kijk ernaar uit om het te lezen. Ik heb even gezocht in de bibliotheek achter een boek tot ik dit boek vond. Het is een boek over een meisje die haar vader terugziet, maar die vader zit in de misdaad en hij neemt zijn dochter daar helemaal in mee. Ze moeten vluchten van rivaliserende bendes en mensen die problemen hebben met de vader. Ik heb deze foto gekozen voor mijn bookstagram omdat het meisje in begin altijd een knuffel bijheeft en niet zonder die knuffel kan. Daarom vond ik dit een gepaste foto. 

Het ziet er echt een heel leuk boek uit. De eerste 30 a 40 pagina's dat ik al gelezen heb zijn heel leuk dus ik denk dat ik het boek graag ga lezen, ik hoop het toch.



Reacties

Populaire posts van deze blog

de receptioniste

The last post

Recht van de sterkste