mijn leesuitdaging voor dit jaar

 Beste lezers

Je hebt zeker wel een keer het gevoel wanneer je een boek aan het lezen bent dat je het boek eigenlijk helemaal niet leuk vindt. Dat gebeurt bij mij iets te veel.                                                                        Daarom wil ik voor mezelf de uitdaging aangaan om te proberen elke keer dat ik een boek moet kiezen een goed boek te kiezen. Hierdoor wil ik van elk boek kunnen genieten en tevreden kunnen terugkijken op mijn leeservaring. Ik heb al een paar keer gehad dat ik een slecht boek had gekozen en dat ik moeite heb gehad om het uit te lezen en dat verbeterd mijn zin naar lezen natuurlijk niet. Ik wil natuurlijk ook al de boeken dat ik begin te lezen uitlezen maar dat gebeurt eigenlijk altijd. Ik heb het wel al een paar keer moeilijk gehad omdat ik geen goed boek had gekozen. Maar met mijn uitdaging van dit jaar wil ik dat verbeteren. En misschien begin ik met deze uitdaging terug te lezen.

Reacties

  1. Bram, het komt inderdaad heel sterk neer op een goed keuze. Daarnaast is het zo dat je soms ook wel wat moet doorbijten in het begin. In je uitdaging geef je niet meteen veel handvaten voor mij om je concrete tips te geven. Spreek me of mail me dan zeker in dat verband.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

de receptioniste

The last post

Recht van de sterkste