terugblik op de opdracht

Beste lezers,

In mijn vorige post heb ik een opdracht gemaakt waarbij ik een fictief interview moest doen met een personage uit een boek dat ik heb gelezen. Dit boek is kind van de rekening van Jordan Harper. Ik heb voor het personage Avis gekozen omdat ze is gestorven in het verhaal en die moord is een belangrijke gebeurtenis in het verhaal en je weet daar eigenlijk weinig over. Ik weet ook weinig over het personage zelf en ze heeft ook veel te maken met het hoofdpersonage van het boek want zij is zijn ex-vrouw. 

Ik vond het een heel toffe en niet te moeilijk opdracht omdat je de opdracht zelf een beetje kon invullen hoe je het wou. Je kon je fantasie gebruiken en kiezen welk personage je wou doen. 









Reacties

Populaire posts van deze blog

de receptioniste

The last post

Recht van de sterkste